سنگ صبور

 

رفیق من سنگ صبور غمهام

 

My only friend the “lover’s dtone of patience”

 

به دیدنم بیا که خیلی تنهام

 

Help me embrace my loneliness

 

هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم

 

No one sees my sea of angony nor

 

چه دنیای رو به زوالی دارم

 

How my world is crashing around me

 

مجنونم و دلزده از لیلی ها

 

Majnoun am I, bereft of all Leilis

 

خیلی دلم شکسته از خیلی ها

 

Foced into suffering much from so many

 

نمونده از جوونیام نشونی

 

Yoyth is lost to this raging heart

 

پیر شدم پیر تو ای جوونی

 

Age falls on me in her destructive might

 

تنهای بی سنگ صبور

 

Lonely, with out the”lover’s stone of patience”

 

خونه سرد و سوت و کور

 

Heartless home, cold and blessed by gloom

 

توی شبات ستاره نیست

 

No star rises to adorn my night

موندی و راه چاره نیست




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: